Mun kengät

Kengät sä tarvitset niitä, miten menet eteenpäin niin ettei suhun sattuis jos sulla ei ole jalkapohjan alla tukea? Kesällä ihana kirmailla hiekalla lämpösellä maalla paljain varpain. Mutta todellisuus on tämä.


"mä en pärjää ilman näitä"

 Miten ihanat vaalean punaiset talvi kengät ajattelin kun näin kaupassa. Mietin että olisinko rohkea ja ostaisin? Sillä kertaa en ostanut. 2viikkoa myöhemmin ne hyppäs jo kaupassa mun syliin ja nyt ne on mun .Tarviiko kaiken olla aina mustaa? Ei tarvi ei todellakaan .En kai mä erotu joukosta mitenkään? näinhän mä ajattelen koska mun kengissä on väriä. Mä en halua enää piiloutua kaiken taakse, Mä haluan kertoa että mä olen mä.
                                                                               




Mutta mulle toiset kengät jotka on ollut mun elämässä useamman vuoden on nämä ihanat punaiset pirteät motivointi kengät salille. Yhdessä me saadaan työtehtyä loppuun asti. Kyllä se on kengistäkin kiinni mitä sä teet ja miten teet. Rakastunko kenkiini? Kai mä niihin voin ainakin ihastua tai saan ihastua.
                                   

Tärkeät

Kommentit