Se olen minä

Tiedänkö kuka olen? Kai mun pitäis ja täytyis. Ei se aina helppoa oo olla kuka sä nyt olet. Elämä välillä potkii sua eteenpäin ja usein taaksepäin. Mutta ne on niitä päiviä ja mä jatkan vain eteenpäin. Kun saa elämästä otteen ja sä tunnet itsesi paremmin kuin hyvin niin silloinhan sulla on kaikki hyvin. Nyt on kaikki hyvin.

Iloinen se mä olen en halua pahaa kenellekkään vain hyvää. Positiivinen se on mun vahvuus en näytä pahaa oloani työssä en ikinä. Mä tykkään ihmisistä ne on mulle tärkeitä. Oli se läheinen tai ei niin läheinen kyllä mä susta välitän. Mä oon huono kommentoimaan asioihin mä vaan kuuntelen, ujokin osaan olla, herkkä todellakin. Itken jos itkettää. Tunteet on tärkeät ei niitä kannata piilotella. Avulias kyllä tunnistan itseni olen sitä myös.Perhe tärkeä,lapset tärkeät.Yhdessä olo lähellä sydäntä.
Rakkaus ne on mun avaimet.

Kommentit